Чек-лист взаємодії з дітьми молодшого дошкільного віку 08.05.2024
Підсумкова онлайн - взаємодія з логіко – математичного розвитку в синхронному режимі.
Тема: «Пташина математика»
Мета: закріплювати знання дітей про геометричні фігури — куб; продовжувати вправляти дітей у вмінні правильно визначати особливості кулі та куба; удосконалювати вміння діяти правою та лівою рукою, розрізняти ліву та праву руку; вправляти в обстеженні знайомих геометричних фігур дотиково - руховим і зоровим способом; вправляти в порядковій лічбі в межах 3, співвідносити кількість предметів із цифрами 1, 2, 3; закріплювати поняття («на», «під», «між»); розвивати зорову пам’ять, увагу, інтерес до процесу пізнання; виховувати організованість.
Підготувати батькам: кулю або м'яч; кубики.
Онлайн - взаємодія з здоров'я та фізичний розвиток в асинхронному режимі
Комплекс загальнорозвиваючих вправ на місці без предметів
Мета: вправляти дітей у вмінні виконувати загальнорозвивальні вправи, розвивати рухову активність, спритність.
Взаємодія з батьками : Запропонувати батькам, разом з дітьми поспостерігати за птахами з метою закріплення знань про птахів. Запропонувати дітям згадати, як рухаються птахи, чим живляться, де живуть.
Запитання:
- Яку будову тіла мають птахи?
- - Яких птахів можна побачити навесні?- Що птахи роблять?
- - Що ми чуємо на вулиці навесні?- Про що співають і чому радіють пташки?- Як ми повинні відноситися до наших пернатих друзів?
Запропонувати послухати голоси птахів.
Немає коментарів:
Дописати коментар