вівторок, 7 травня 2024 р.

 

Чек-лист взаємодії з дітьми молодшого дошкільного віку 08.05.2024

Підсумкова онлайн - взаємодія з логіко – математичного розвитку в синхронному режимі.

Тема: «Пташина математика»
Мета: закріплювати знання дітей про геометричні фігури — куб; продовжувати вправляти дітей у вмінні правильно визначати особливості кулі та куба; удосконалювати вміння діяти правою та лівою рукою, розрізняти ліву та праву руку; вправляти в обстеженні знайомих геометричних фігур дотиково - руховим і зоровим способом; вправляти в порядковій лічбі в межах 3, співвідносити кількість предметів із цифрами 1, 2, 3; закріплювати поняття («на», «під», «між»); розвивати зорову пам’ять, увагу, інтерес до процесу пізнання; виховувати організованість.
Підготувати батькам: кулю або м'яч; кубики.

Онлайн - взаємодія з здоров'я та фізичний розвиток в асинхронному режимі

Комплекс загальнорозвиваючих вправ на місці без предметів

Мета: вправляти дітей у вмінні виконувати загальнорозвивальні вправи, розвивати рухову активність, спритність.

Взаємодія з батьками : Запропонувати батькам, разом з дітьми поспостерігати за птахами з метою закріплення знань про птахів. Запропонувати дітям згадати, як рухаються птахи, чим живляться, де живуть.

Запитання:
- Яку будову тіла мають птахи?
  • - Яких птахів можна побачити навесні?
    - Що птахи роблять?
  • - Що ми чуємо на вулиці навесні?
    - Про що співають і чому радіють пташки?
    - Як ми повинні відноситися до наших пернатих друзів?
Запропонувати послухати голоси птахів.

Немає коментарів:

Дописати коментар

  Чек-лист взаємодії з дітьми молодшого дошкільного віку 20 .05.2024 Т ема тижня: «Про безпеку треба знати про безпеку треба дбати.» Те...